Správa sociálních sítí a komunikace značky

Vytváříme ucelenou komunikaci značky

Nejčastěji se na nás obrací majitelé internetových obchodů, kteří hledají způsob, jak zaujmout stávající zákazníky a hledat nové prostřednictvím promyšleného marketingu.

Vždy začínáme úvodním workshopem, z kterého vznikne komunikační manuál a strategický plán aktivit na celý následující rok.

Komunikační manuál

Komunikační plán je dokument o rozsahu okolo 15 stran, který definuje způsob komunikace značky. Tento praktický průvodce zajišťuje konzistenci všech marketingových aktivit na sociálních sítích tak, aby si fanoušci značku co nejlépe zapamatovali.

Tone of voice

  • Jak zní vaše firma
  • Jaký má vaše firma tón
  • Jaký používat jazyk

Sociální sítě

  • Výběr vhodných sociálních sítí
  • Účel sociálních sítí a blog v propagaci vaší značky
  • Ideální frekvence publikace příspěvků
  • Doporučené typy a formáty příspěvků
  • Příklad příspěvku (dobrá vs. špatná varianta)

Analýza profilů konkurence

  • Podrobný rozbor 5 nejúspěšnějších konkurentů
    • Používané kanály
    • Míra reakce a autenticita publika
    • Formáty a frekvence příspěvků
    • Porovnání statistik na Instagramu a Facebooku

Strategický plán

Strategický plán je průvodce pro toho, který bude jednotlivé příspěvky a články vytvářet, publikovat, sdílet a propagovat (i placenou reklamou). Slouží pro zajištění kontinuální a smyslupné propagace.

  • Seznam příležitostí, které lze použít v rámci komunikaci
    • Interní evergreenové akce
    • Významné svátky a události (Valentýn apod.)
    • Sezónnost prodejů sortimentu a navázání korespondujících akcí
  • Rozdělení 12 měsíců do jednotlivých etap s definicí cílů, které chceme dosáhnout
  • Tématické celky na 12 měsíců
    • Témata pro jednotlivé měsíce
    • Podtémata pro jednotlivé týdny
    • Témata na blogové příspěvky

Správa sociálních sítí

Vytváříme příspěvky, které lidé rádi čtou, jsou obsahově hodnotné a propracované a budují vztah mezi uživateli a značkou. Našim cílem je zvyšovat povědomí o značce, bavit a edukovat uživatele sociálních sítí o hodnotách a kvalitách značky. 

Komunikujeme s fanoušky a odpovídáme na jejich dotazy společně s vámi. V průběhu spolupráce vytváříme seznam nejčastějších dotazů a jsme čím dál tím soběstačnější v komunikaci.

Výkon sociálních sítí měsíčně vyhodnocujeme a zasíláme reporty.

Pracujeme v češtině a angličtině.

Správa reklamních kampaní

Vytváříme a spravujeme reklamy na Facebooku a Instagramu. Používáme pokročilou analytiku a výsledky pravidelně vyhodnocujeme.

Reklamy vytváříme tak, aby byly efektivní a přinášely zisk. Optimalizujeme je několikrát měsíčně za účelem snížení vašich výdajů a zvýšení konverze. Nenecháme vás investovat více, než je nutné. 

Děláme reklamy, které fungují, na fotce můžete vidět, že při investovaných necelých 3000 Kč za měsíc listopad byly na eshopu provedeny nákupy v hodnotě přes 300 000 Kč. Tak vypadá velmi optimalizovaná reklama po několika měsících spolupráce
Výkon reklamy po půl roce optimalizací (300 000 Kč příjmy za 3 000 Kč)